måndag 11 april 2011

När inspirationen är dålig

För ett tag sen klagade jag på att jag hade så dålig inspiration till vad jag skulle laga för mat. Satt och läste plusset på toa och där fanns det en annons om att man kunde beställa Linas Matkasse för 499kr. Då skulle man få 5 luncher för 4 personer plus recept (gjorda av en dietist) till att laga dem för det priset. Plus det bästa av allt. Maten blir levererad till ytterdörren!

Så idag kom vår mat. Ser det inte spännande ut. Vissa av ingredienserna har jag aldrig använt förut så det ska bli en spännande vecka. Det blir nog tom två för så mycket mat det var med plus att Johan får lunch både imorgon och på torsdag på jobbet. Men får väl frysa in lite så att det inte blir dåligt.

Idag ställde jag mig och gjorde en fisksoppa som jag ska äta imorgon. Johan ska tjuvsmaka på den redan nu. Men jag får väl hålla mig :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar