måndag 16 maj 2011

30 minuter med Jillian Michaels

Ja det blev lite träning hemma på Wiit. Men det är inte lätt med en Nikki som vill sitta på Wii Boarden. Så därför blev det bara 30 minuter. Körde helkroppspass 1 med Jillian Michaels. Jag har bestämt mig för att om barnen inte är alltför griniga och gnälliga så ska jag iväg och träna ikväll. Jag saknar gymmet. Det är inte klokt. JAG saknar gymmet. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Inte efter så kort tid i alla fall.

Men det är skönt att träna. Jag tycker äntligen det. Jag är så glad att jag har dessa känslorna numera. Det gör allt så mycket enklare. Om 0,8 kg är jag nere på delmål 2. Då ska jag få handla lite kläder. Det behövs kan jag ju säga. Dock hade jag gärna velat handla massor men det går inte ekonomin med på tyvärr.

Men nu en dusch och sedan mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar