måndag 16 maj 2011

Det blev inget gym utan en sjukling

När jag skulle klä på barnen för att gå till dagis så kände jag att Nikki var rätt varm. Mycket riktigt så hade hon feber efter att ha tagit tempen på henne. Dock inte mycket.. 37.9 men det tar mycket på en sån liten kropp. Så det blev att lämna Nora på dagis och låta Nikki vara hemma och vila hela dagen. Inget gym för mig alltså. Tråkigt jag hade sett fram emot att gå nu på morgonen. Man får en sån härlig energi efteråt.

Får se om jag tar mod till mig och går ikväll när älsklingen kommit hem. Dock är det då allt folk e på gymmet. Nu på dagen är det ju mest pensionärer. Passar mig perfekt. Men men.. vill ju träna och denna veckan är det måndag, tisdag eller onsdag som passar. Därför skulle måndag och onsdag vara perfekt. Aja vi får se..

Jag får väl ställa mig på Wiit nu istället så får jag lite träning i alla fall. Köra 30 min boxning eller nåt. Det är inte helt fel det heller.

1 kommentar:

  1. Jag tycker allt du ska bege dig till gymmet ikväll i allafall, det är väl ingen där som är värd att slösa energi att vara rädd för ;-)

    SvaraRadera