måndag 11 april 2011

Dag 4 av utmaningen

Ja då är vi redan inne på dag 4. Det är inte klokt. Det går ju skitfort ju!
Idag har jag varit och lämnat flickorna på dagis och när jag kom hem så ställde jag mig på wiit i 24 minuter. Helt slut nu efter. Skönt det men måste skynda mig in i duschen snart för jag ska strax hämta lillstumpan på dagis. Funderar på att ta en promenad med henne innan vi ska hämta storasyrran. Det är ju så underbart väder idag med!

Sen känner jag mig faktiskt riktigt duktig. Jag har ju aldrig gillat Keso. Men igår när vi var och handlade så köpte jag faktiskt en förpackning. Keso med fyra sorters lökar. Idag tog jag knäckebröd, en kalkonskiva och keso till mellanmål och det smakade faktiskt inte så dumt! Detta känns positivt!

Ne bäst att slita sig o hoppa in i duschen innan jag behöver börja stressa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar