tisdag 12 april 2011

Min frukost dag 5 av utmaningen

Frukost och läsning om fettförbränning. Jag vet att man egentligen inte ska läsa samtidigt när man
äter men det är så tråkigt att bara sitta själv och äta. Barnen hade redan ätit...
Då har jag precis varit och lämnat Nora och Nikki på dagis. Nikkis första heldag. Det ska bli spännande och se hur det går. Inga problem skulle jag tro. Funkar det fint nu så hoppas jag på att börja träna nästa vecka. Får ta av sparpengarna till gymkortet så länge eftersom jag antagligen inte kommer få några pengar förrän nästa månad. Men men.. det är som det är...

Nu ska jag strax göra mig iordning för en promenad tillsammans med Cattis och Adrian. Det känns konstigt att inte ha Nikki med som vanligt. Men det är bara att vänja sig. Man kan ju inte gå mammaledig hela livet dessutom vill ju Johan vara pappaledig så småningom med och då är det ju dumt om jag redan förbrukat alla dagar förutom hans 60.

Se hur lång promenaden blir, men misstänker att jag hinner stå lite på crosstrainern med när jag kommer hem. Får inte förslöa mig nu när jag verkligen har ett hårt mål uppsatt. Jag får inte bli förslappad en vecka för då kommer jag nog inte klara det. Kanske borde sänka målet lite... tog i lite väl kanske... men men det återstår att se när det är 50 dagar kvar då jag kommer ha en utvärdering! Tills dess.... KÖR HÅRT!

2 kommentarer: