lördag 14 maj 2011

Jag är glad att jag tog steget

Jag är helt överlycklig över att jag tog steget till att börja träna på gym. Förr ville jag inte gå dit själv men nu när jag vart där två gånger så känner jag att det var nog rätt bra att gå dit själv. Nu kan jag köra det jag vill, när jag vill i mitt egna tempo. Jag behöver inte känna att jag måste vänta på någon och jag får köra så länge som jag vill utan att någon väntar på mig. Det kan inte bli bättre.

Ångrar lite att jag inte börjat tidigare. Men bättre sent än aldrig i alla fall.

Har vart sugen på att gå till gymmet varje dag sen jag tränade i tisdags. Men han som hjälpte mig igång tyckte verkligen inte att jag skulle gå två dagar i rad utan det var bättre med varannan. Så i onsdags var ju uteslutet. I torsdags och fredags hade jag ju barnen. Kunde iofs tränat på kvällen i torsdags men det känner jag mig inte riktigt redo för än när det är mycket folk.

Men igår kväll bestämde jag mig för att imorgon när det öppnar eller strax efter ska jag vara på gymmet. Och det var jag! Toppen! Det var riktigt kul och jag blev ordentligt röd och svettig. Efter det så ser jag vad jag har glömt!! Min handduk! Det var bara att ta sig hem igen och duscha för att sen ta sig till stan igen. Väl framme köpte jag mig en sportBH. Det är den största kupstorleken jag någonsin haft på en BH. Det blev en HH kupa. Usch och fy. Ser verkligen fram emot att gå ner i vikt och sen kanske få igenom en bröstförminskning!

En sån här blev det =)

Den är väldigt svår att få på sig men övning ger väl färdighet hoppas jag. Men känns som brösten verkligen sitter på plats i alla fall. Ska bli spännande att testa den på måndag!

Ne nu ska jag slita mig och göra nåt vettigare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar