tisdag 10 maj 2011

Mitt första träningspass


Ja vad ska jag säga. Jag överlevde och jag känner mig superstolt efteråt! Det känns mest i axlarna och skuldrorna att de har fått jobba lite mer än vad de är vana vid. Det var faktiskt riktigt kul att gå dit idag. Vädret är fint men det kändes kanon att äntligen komma igång.

Först fick jag en genomgång på ett baspass han rekommenderade mig att köra. Han visade mig maskinerna och jag fick visa hur jag gjorde så att jag gjorde rätt. Sen gick vi in i konditionsrummet och jag värmde upp med lite rodd. Sen gick jag in och körde mitt pass i styrketräningsrummet. Det gick kanon. Men vad klen jag är!

Sen avslutade jag med lite rodd och lite gång/lätt löpning på ett löpband. Jag är nöjd. Mycket nöjd.
Varannan dag tyckte han att jag skulle börja med... kommer inte få ihop det varannan dag. Men Måndag och Onsdag kan jag gå dit, promenader tisdagar, torsdagar. Zumba hemma på fredagar. Lör och Sön beror på vart jag befinner mig.

Men det här tror jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar