fredag 20 maj 2011

Mått vecka 20

Ja nu börjar det faktiskt röra lite på sig igen. Från att stått still lite under denna veckan så börjar det knalla neråt sakta men säkert. Jag är snart vid mitt andra delmål vilket känns fantastiskt bra. Så "lite" som jag väger nu har jag inte vägt sen jag väntade Nora. Har för mig jag vägde 80 kg när jag skrevs in när jag väntade henne.

När jag väntade Nikki var vikten 89 kg. Då hade jag ändå gått ner 4 kg de första veckorna. Det är skrämmande hur stor man låtit sig själv bli. Men nu gör jag i alla fall nått åt det =)

9,6 kg det är inte dåligt ändå även om det inte ens är en tredjedel av det jag ska gå ner. Men jag är sjukt nöjd ändå. Dock är det lite med skräckblandad förtjusning för det är ju nu jag gör det "lätta". Sen det svåra kommer bli att lyckas hålla vikten. Men det ska jag klara för jag ska ju fortsätta att äta och träna som jag gör nu även när jag når min målvikt.

Som jag hela tiden sagt... jag bantar inte utan jag gör en livsomställning. Så som jag lever nu ska jag kunna leva livet ut!

1 kommentar:

  1. sv: Nej har aldrig testat men hjälper det mycket med katrinplommon?

    SvaraRadera