fredag 7 januari 2011

Det blev inget raid

Hopp.. 1½ dagar kvar på penicillinkuren nu iaf. Skönt det. Vill ju glömma bort att ta tabletterna hela tiden eftersom jag inte får ta dem i samband med mat. 2 timmar efter eller 1 timme innan jag äter. Hur lätt är det att komma ihåg liksom...

Skulle gjort guildets första Cata raid igår. Men det var bara 5 inne av alla signade. Tråkigt men det blev lite Vortex Pinnacle istället. Det var trevligt det med. Mycket lättare att köra med gillet än att köra med pugs.

Detta ska bli spännande att se hur jag ska lyckas hålla två bloggar plus en hemsida igång samtidigt. Borde skaffa en laptop så jag kan sitta i soffan och skriva istället så att jag inte behöver gå från barnen för att skriva. Vi är väldigt trötta här hemma alla tre idag. Det var säkert för att älsklingen var hemma igår och körde slut på oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar